- ارزیابی تأثیر عناصر زیبایی شناسی پست مدرنیسم در طراحی فضاهای مهد کودک
سپیده یحیوی، علی زینالی عظیم، میترا هنرجو - تحول شناختی مفهوم "انسان" و تطبیق آن با نظریه رشد شناختی پیاژه در دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی
امیر قربان پور لفمجانی - تصویری که از خود به عنوان کودک نویسنده دارم: پدیده کودک نویسنده بر اساس تجربه زیسته کودکان نویسنده کانون پرورش فکری کودکان شهر تهران
رضا محمدبابایی، سعید معدنی، حسین فکرآزاد - مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت و آموزش مدیریت رفتاری والدین بر تکانشگری کودکان با نشانههای نارسایی توجه- بیشفعالی
منیره شهراد، سید داود حسینی نسب، مرضیه علیوندی وفا - بررسی تاثیر رسانه های ورزﺷﻲ در ارتباطات ورزﺷﻲ ﻛﻮدﻛﺎن
مصطفی مصطفی پور، مظفر یکتایار، مژگان خدامرادپور، میثم اللهمرادی - طراحی ابزار سنجش "مشکلات درمان روانشناختی کودکان دارای اختلال عصبی-تکاملی در محیط مدرسه" با تکیه بر تجربه زیسته کاردرمانگران مراکز اوتیسم شهر شیراز
صدیقه حیدری - اثر بخشی “قصهدرمانی تحت وب” بر کارکردهای اجرایی و تعاملات اجتماعی کودکان دچار اختلال نقصتوجه بیشفعالی
مریم السادات میرحسینی، فریبرز درتاج، مجید برزگر، عماد یوسفی - اثربخشی رواننمایشگری بر مهارت اجتماعی، رفتار سازشی و همدلی دانشآموزان پسر کمتوان ذهنی
مژگان وطنخواه، فریبا حافظی، رضا جوهری فرد - بررسی نقش باورهای هوشی بر خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
اکبر جدیدی محمدآبادی - بررسی نگرش و درک احساسات دانشآموزان نسبت به درس تربیتبدنی با استفاده از طراحی تصویر
مرتضی رزم پوش
- سال 1402
- سال 1402
- سال 1401
- سال 1400
- سال 1399
مقالات در دست چاپ
-
- تبیین ارتباط فضاهای تعاملی مهدکودکها با ارتقای خلاقیت کودکان
محسن فرجوند، زهره ترابی، مجید شهبازی- تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی زبانی-اجتماعی بر ابعاد عزت نفس دانش آموزان پیش دبستانی
ملاحت شعبانی مینااباد- طراحی واعتباربخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارت های اجتماعی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی خواندن
صدیقه یعقوبی مالکی، سید عبدالله حجتی، سهراب یزدانی- بازنمایی تجارب معلمان کلاس های شش پایه شهرستان سنندج
زاهد فرجی، شاهین نصری - تبیین ارتباط فضاهای تعاملی مهدکودکها با ارتقای خلاقیت کودکان
"این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات
تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می باشد
و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی
پیروی می نماید"
"دسترسی به مقالات این سایت آزاد است"
پیرو آییننامه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به منظور پاسداری از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و پیشگیری از چاپ نوشتارهای تکراری، فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی از نرمافزار همسان یاب استفاده مینماید. لذا ارسال گزارش سامانه همانند جو یا سمیم نور الزامی است.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
(این نشریه تحت قانون بین المللی کپی رایت Creative Commons: BY-NC می باشد).
"این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات عضو و تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید"
به اطلاع کلیه نویسندگان محترم میرساند با توجه به الزامی شدن انتشار کد (ORCID) برای نشریات از طرف وزارتخانه خواهشمند است در قسمت ارسال مقاله، فیلد کد (ORCID) را برای تمام نویسندگان تکمیل و سپس مقاله خود را ارسال نمایید. جهت دریافت فایل راهنمایی دریافت کد (ORCID) اینجا کلیک نمایید.
این اثر (فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی)، شناساییشده توسط انجمن علمی مطالعات کودکان پیش از دبستان ایران، از محدودیتهای حق تکثیر شناختهشده آزاد است.
دسترسی به مقالات این نشریه آزاد (Open Access) می باشد.
اطلاعات نشریه
- شماره جاری: 1402، جلد 4، شماره3
- شاپای چاپی: 2783-0721
- شاپای الکترونیکی: 2783-0721
- مدیر مسئول: دکتر منصوره کریم زاده
- سردبیر: دکتر منصوره کریم زاده
- صاحب امتیاز: انجمن مطالعات کودکان پیش از دبستان ایران
- رتبه نشریه: رتبه "ج"
- دوره انتشار: فصلنامه
- نوع داوری: فرآیند داوری تخصصی، به صورت داوری بسته و حداقل ۲ داور و ۱ داور تطبیقی
- مدت زمان بررسی اولیه: ۵ روز
- زمان داوری: حداقل ۴ و حداکثر ۸ هفته
- هزینه داوری و انتشار مقاله: (براساس آیین نامه تعیین هزینه پردازش مقاله در نشریات علمی دسترسی باز)
- ایمیل مجله:Jechejournal@gmail.com
پایگاههای نمایه کننده
- گوگل اسکالر
- بانک اطلاعات نشریات کشور(مگیران)
- پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز)
- پایگاه استنادی سیویلیکا
- Jref
- Doaj
اشتراک در خبرنامه
لطفاً نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه در کادر زیر وارد کنید.
آمار سایت
- کل کاربران ثبت شده: 173 کاربر
- کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
- میهمانان در حال بازدید: 5 کاربر
- تمام بازدیدها: 215871 بازدید
- بازدید ۲۴ ساعت قبل: 332 بازدید
- تعداد مقالات دریافت شده: 159 مقاله
- تعداد مقالات منتشر شده: 88 مقاله
آمار مقالات
تعداد مقالات دریافت شده: 280
تعداد مقالات پذیرفته شده: 102
تعداد مقالات رد شده: 130
تعداد مقالات منتشر شده: 88
نرخ پذیرش: 36/9
نرخ رد: 46/3
میانگین دریافت تا پذیرش: ۶۰ روز
میانگین دریافت تا اولین داوری: ۷ روز
میانگین پذیرش تا انتشار: ۳۰ روز
____
بازنشر اطلاعات
استفاده از مطالب ارایه شده در این پایگاه با ذکر منبع آزاد می باشد