فصلنامه
سلامت و آموزش در اوان کودکی
پنجشنبه 1 آذر 1403
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اطلاعات شناسنامه ای
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
خط مشی دسترسی آزاد
کپی رایت و قوانین نشر
آمار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرمت نگارش مقاله
فرم ها
هزینه های ثبت مقاله
داوران فصلنامه
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 2، شماره 3 - ( فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی پاییز 1400 )
شماره 5 فصلنامه سلامت و آموزش در اوان کودکی
تاثیر موسیقی درمانی فعال بر الگوهای پردازش حسی و مهارتهای حرکتی کودکان اختلال طیف اتیسم سطح یک
ص. 35-15
فهمیه احمدی زاده
،
علیرضا کاکاوند
*
،
سمیه کشاورز
چکیده
(1871 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(302 دریافت)
تاثیر برنامه سازمان دهی بر مهارت مدیریت کردن وظایف مدرسه در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیش فعال
ص. 53-36
مهتاب رییسی
،
نرگس ادیب سرشکی
*
،
محسن واحدی
،
نسترن حبیبی
چکیده
(1715 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(236 دریافت)
تاثیر شن بازی درمانی بر بهبود خودکنترلی، هوش هیجانی و مشکلات رفتاری کودکان 6 سال
ص. 76-54
خدیجه ابوالمعالی
*
،
مارال عادل پیله رود
چکیده
(1767 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(300 دریافت)
تأثیر بازیآموزشی بر عملکرد آموزشی کودکان بیشفعال / نقص توجه در درس ریاضی
ص. 97-78
مریم فرهادیان
،
مرتضی سمیعی سمرقندی
*
،
محمد آزمند
چکیده
(1663 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(173 دریافت)
طراحی برنامه داستانهای اجتماعی و تعیین کارآمدی آن بر مهارتهای اجتماعی و سه مؤلفهی آن در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
ص. 122-98
محمدرضا اخگری
،
معصومه پورمحمدرضای تجریشی
*
،
گیتا موللی
،
راضیه بیدهندی یارندی
چکیده
(1759 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(328 دریافت)
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر مدل شناختی- رفتاری بر مشکلات رفتاری، مسولیت پذیری و عزت نفس دانش آموزان پسر دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
ص. 143-124
میلاد حیدریان
،
مژده میرزایی
،
سمیرا شاه اویسی
،
مریم اکبری
*
چکیده
(2138 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(372 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS