Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Childhood Health and Education

فصلنامه سلامت و آموزش در دوران کودکی



Volume 3, Number 1 (2022-6)


The Effectiveness of Child-Centered Play Therapy on Mind Theory in Children with Autism Spectrum Disorders
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر نظریه ذهن کودکان طیف اوتیسم
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigating the relationship between social skills and self-esteem and social adaptation of first to sixth grade physical-motor female students of Tehran primary school
بررسی رابطه مهارت‌های اجتماعی با عزت‌نفس و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان دختر معلول جسمی- حرکتی اول تا ششم دبستان شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Comparison Study of Perception Social Support and Educational Well-being among Athletic and Non athlete Students in the Second Period of Elementary School
مقایسه ادراک حمایت اجتماعی و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان ورزشکار و غیر‌ورزشکار دوره دوم ابتدایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Efficacy of Computerized Cognitive Rehabilitation Software on Math Performance in Children with Dyscalculia
کارآمدی برنامه توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر عملکرد ریاضی کودکان دارای اختلال ریاضی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Countries' Policy making and Governance in Early childhood Education and Care
سیاست‌گذاری و حکمرانی کشورها در آموزش و مراقبت اوان کودکی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining the factors of child abuse and its rate during the corona era in preschool children
تعیین عوامل کودک آزاری و نرخ آن در دوران کرونا در کودکان پیش از دبستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles