Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Childhood Health and Education
فصلنامه سلامت و آموزش در دوران کودکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 3, Number 3 (2022-12)
Comparison theory of mind and Code-Switching Pattern In Speech students with specific learning disorder and normal
مقایسه نظریه ذهن و الگوی رمزگردانی در زبان گفتاری در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و عادی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effect of unified transdiagnostic treatment on anxiety and emotion regulation of Boy children with stuttering
اثربخشی درمان یکپارچه فراتشخیصی بر اضطراب و تنظیم هیجان کودکان پسر دارای لکنت زبان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparing the effectiveness of mother's cognitive behavioral group training and children's mindfulness training on the anxiety of 9- to 12-year-old children
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی شناختی رفتاری مادران و آموزش ذهن آگاهی کودکان بر اضطراب کودکان 9 تا 12 سال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Determining the relationship between sleep problems and aggression and social skills in preschool children in Yazd
رابطه مشکلات خواب با پرخاشگری و مهارت ، های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی شهر یزد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
relation between anxiety and mobile addication and poor sleep quality in children population in covid_19 epidemi.
رابطه میان سطح اضطراب با اعتیاد به موبایل و افت کیفیت خواب کودکان دبستانی در دوران همه گیری کووید_۱۹
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Determinants of bullying in school, with an emphasis on social-cognitive theory of moral behavior: elementary schools in Tehran
عوامل تعیینکننده قلدری در مدرسه، با تأکید بر تئوری شناختی- اجتماعی از رفتار اخلاقی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles