Journal archive for Google Scholar Robot!

Journal of Childhood Health and Education

فصلنامه سلامت و آموزش در دوران کودکی



Volume 3, Number 3 (2022-12)


Comparison theory of mind and Code-Switching Pattern In Speech students with specific learning disorder and normal
مقایسه نظریه ذهن و الگوی رمزگردانی در زبان گفتاری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و عادی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The effect of unified transdiagnostic treatment on anxiety and emotion regulation of Boy children with stuttering
اثربخشی درمان یکپارچه فراتشخیصی بر اضطراب و تنظیم هیجان کودکان پسر دارای لکنت زبان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Comparing the effectiveness of mother's cognitive behavioral group training and children's mindfulness training on the anxiety of 9- to 12-year-old children
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی شناختی رفتاری مادران و آموزش ذهن آگاهی کودکان بر اضطراب کودکان 9 تا 12 سال
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determining the relationship between sleep problems and aggression and social skills in preschool children in Yazd
رابطه مشکلات خواب با پرخاشگری و مهارت ، های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی شهر یزد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

relation between anxiety and mobile addication and poor sleep quality in children population in covid_19 epidemi.
رابطه میان سطح اضطراب با اعتیاد به موبایل و افت کیفیت خواب کودکان دبستانی در دوران همه گیری کووید_۱۹
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Determinants of bullying in school, with an emphasis on social-cognitive theory of moral behavior: elementary schools in Tehran
عوامل تعیین‌کننده قلدری در مدرسه، با تأکید بر تئوری شناختی- اجتماعی از رفتار اخلاقی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles