تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش خودتنظیمی مبتنی بر نمایش خلاق و تعیین اثربخشی آن برانگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی
بررسی ویژگیهای محیط مراقبتی (ایمنی و ارگونومی) و ارتباط آن با مشکلات رفتاری کودکان 4تا6 سال مراکز پیش از دبستان شهر تهران
نقش جهت گیری مذهبی (بیرونی- درونی) با میانجی گری خودپنداره و تحمل پریشانی در بروز نشانه های وسواس دانش آموزان
تبیین مدل علی آشفتگی زناشویی براساس الگوهای ارتباطی، روابط زناشویی و افسردگی در بین زوجین دارای کودک زیر 10 سال