پیش بینی رضایت زناشویی بر اساس همدلی، شناخت اجتماعی و مهارتهای ارتباطی با نقش واسطهای فنوتایپ گسترده اُتیسم در والدین کودکان اُتیستیک
طراحی واعتباربخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارت های اجتماعی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی خواندن
بررسی رابطه علَی نظمجویی شناختی هیجان و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی ذهنآگاهی در دانشآموزان
اثربخشی بازی درمانی با رویکرد دلبستگی بر خودتنظیمی و تابآوری دانشآموزان با نارسایی توجه –بیش فعالی شهر تهران
مقایسه میزان اثر بخشی دو روش قصهگویی از طریق تصویر سازی و پانتومیم بر ناگویی هیجانی کودکان دارای مشکلات شنوایی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس امید به تحصیل و اشتیاق به مدرسه با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان