Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Childhood Health and Education
فصلنامه سلامت و آموزش در دوران کودکی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 4 (2024-1)
Comparison of behavioral problems of children with and without visual impairment aged 3 to 6 years
مقایسه مشکلات رفتاری کودکان با و بدون آسیب بینایی سن 3 تا 6 سال
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Predicting academic progress based on School Life Expectancy and enthusiasm for school with the mediation of academic self-concept in students
پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس امید به تحصیل و اشتیاق به مدرسه با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of the effectiveness of two storytelling methods through visualization and pantomime on emotional dyslexia of children with hearing problems
مقایسه میزان اثر بخشی دو روش قصهگویی از طریق تصویر سازی و پانتومیم بر ناگویی هیجانی کودکان دارای مشکلات شنوایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The effectiveness of play therapy with an attachment approach on self-regulation and resilience of students with attention deficit hyperactivity disorder in Tehran
اثربخشی بازی درمانی با رویکرد دلبستگی بر خودتنظیمی و تابآوری دانشآموزان با نارسایی توجه –بیش فعالی شهر تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Causal relationship between Cognitive Emotion Regulation and psychological well-being with regard to the mediating role of mindfulness in students
بررسی رابطه علَی نظمجویی شناختی هیجان و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی ذهنآگاهی در دانشآموزان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a curriculum model based on social skills in students with reading disabilities
طراحی واعتباربخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارت های اجتماعی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی خواندن
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Prediction of marital satisfaction based on empathy، social cognition and communication skills with the mediating role of broader autism phenotype in parents of autistic children.
پیش بینی رضایت زناشویی بر اساس همدلی، شناخت اجتماعی و مهارتهای ارتباطی با نقش واسطهای فنوتایپ گسترده اُتیسم در والدین کودکان اُتیستیک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Representing the experiences of teachers of sixth grade classes in Sanandaj city
بازنمایی تجارب معلمان کلاس های شش پایه شهرستان سنندج
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison of language development and social communication in 4-6 year old girls and boys in kindergartens in Qom province
مقایسه رشد زبان و ارتباط اجتماعی در کودکان دختر و پسر 4 تا 6 سال مهدکودکهای استان قم
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the Relationship between the Interactive Spaces of Kindergartens and the Promotion of Children's Creativity
تبیین ارتباط فضاهای تعاملی مهدکودکها با ارتقای خلاقیت کودکان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles