You can copy/paste HTML codes anywhere you like, for example in homepage, or even other sites

XML اختلال شخصیت مرزی: مطالعه‌ای مبتنی‌بر رویکرد فراتحلیل کمّی
مطهره اله ربی، حسین بقولی *، مجید برزگر، قاسم نظیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML نقش مزاج کودک و پیوند عاطفی مادر و کودک در پیش‌بینی اضطراب کودکان 3 تا 6 ساله مادران شاغل
محبوبه پیراحمدی، علی زینالی *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی برنامه فلورتایم بر مشکلات رفتاری و تعامل والد-کودک در کودکان با اختلال نقص‌توجه-بیش‌فعالی
رکسانا محمدزاده، فهیمه حسن‌نتاج *، عباسعلی تقی پور جوان
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی برنامه فبک (فلسفه برای کودکان) بر شادکامی، کیفیت زندگی و سلامت روان کودکان
نادیا خالقی، مهدیه رحمانیان *
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مقایسه اثربخشی بازی‌درمانی دل‌بستگی محور و بازی‌درمانی مبتنی‌بر رابطه والد-کودک بر تنظیم هیجانی کودکان دارای اختلال اضطراب جدایی
مهسا نجمی، رضا قربان جهرمی *، اسماعیل سعدی پور، منصوره کریم زاده
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی‌بر رابطه والد–کودک بر حساسیت مادرانه و تنیدگی والدینی کودکان پیش‌دبستانی با مشکلات هیجانی و رفتاری در دوره کرونا‌
سیده معصومه حسینی، علیرضا کاکاوند *، اسماعیل شیری
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML پایایی‌یابی مقیاس مخاطرات روانی‌اجتماعی محیط کار (موردِ مطالعه: مادران شاغل)
طاهره اسمعیلی بیدهندی، مجید برزگر *، زهرا نقش
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML تدوین بسته آموزشی مشاوره‌ایِ کاهش آسیب‌های روان‌شناختی و آموزشی کودکان طلاق براساس فرهنگ ایرانی
مرضیه حسین زاده دشتی، کیوان صالحی *، حسین کشاورز افشار، محمد جوادی پور
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مبانی روش شناسی تحلیل محتوای کمی،کیفی و تلفیقی، بررسی رویکردها نقاط قوت، ضعف و نقش هر کدام در فرایند تهیه محتوای آموزشی،آموزش از راه دور در آموزش عالی
سعیده کامیابی آذر، کیوان ملانوروزی *، سمیرا وکیلی، حسین چارباشلو
چکیده -   متن کامل (PDF)
XML مدل رابطه علّی بین خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با نقش میانجی تعامل معلّم با شاگرد در دانش‌آموزان
فائزه سعیدی، مرتضی امیدیان *، عسکر آتش افروز
چکیده -   متن کامل (PDF)
Back to Original Issue


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فصلنامه سلامت و آموزش در دوران کودکی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Journal of Childhood Health and Education

Designed & Developed by : Yektaweb