فصلنامه
سلامت و آموزش در اوان کودکی
سه شنبه 12 فروردین 1404
|
English
[
Archive
]
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اطلاعات شناسنامه ای
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
خط مشی دسترسی آزاد
کپی رایت و قوانین نشر
آمار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرمت نگارش مقاله
فرم ها
هزینه های ثبت مقاله
داوران فصلنامه
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
بایگانی مقالات زیر چاپ
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
دوره 6، شماره 1 - ( دوره 6، شماره 1 (پیاپی 19) 1404 )
فراتحلیل کیفی علل و عوامل اختلال شخصیت مرزی
مطهره اله ربی
*
،
حسین بقولی
،
مجید برزگر
،
قاسم نظیری
چکیده
(153 مشاهده)
اثربخشی آموزش مدیریت والدین به مادران بر تکانشگری و همدلی دانش آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال نقص توجه-بیش فعالی
اکبر رضایی فرد
،
الهه حسنی
*
،
حجت افتخاری
چکیده
(974 مشاهده)
نقش واسطهای دشواریهای هیجانی و بین فردی در رابطه بین سازوکارهای دفاعی و اندیشهپردازی خودکشی در مادران دارای کودک کم توان ذهنی
فاطمه شریعتی
*
چکیده
(889 مشاهده)
اثربخشی تمرینات توانبخشی با و بدون الگوهای مشاورهای بر حافظه فعال دیداری و شنیداری دانشآموزان دارای اختلال نوشتن
هستی محمودی میمند
،
محمدرضا بلیاد
*
،
صادق نصری
چکیده
(1448 مشاهده)
ارائه الگوی یادگیری فناورانه در مدارس ایران با تاکید بر فناوری نوظهور متاورس
منصور فروزان مهر
،
عبدالله علی اسماعیلی
*
،
کوروش قاسم زاده
چکیده
(1062 مشاهده)
بازی معلمان و کودکان: کاوش تمرین ها از طریق تحلیل نظریه های ویگوتسکی و پیاژه
محمدباقر کجباف
*
،
محمد صمدی
چکیده
(977 مشاهده)
ارزشیابی نقش چندرسانه ای ها بر تفکر خلاق دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی تهران از دیدگاه معلمان و مدیران
رضا فضلعلی زاده
*
چکیده
(167 مشاهده)
اثربخشی آموزش گروهی همدلی مبتنی بر رویکرد شناختی و رفتاری بر پذیرش اجتماعی و ابراز وجود دانش آموزان
سعیده خجسته
*
،
اکبر جدیدی
،
رویا ارجمندی
چکیده
(163 مشاهده)
محاسبه نقطه برش و حساسیت غربالگر مشکلات یادگیری نوآموزان پیشدبستانی
ساجد یعقوب نژاد قاین
*
چکیده
(165 مشاهده)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS