 |
آسیب بینایی
مقایسه مشکلات رفتاری کودکان با و بدون آسیب بینایی سن 3 تا 6 سال [دوره 4، شماره 4] |
 |
آفرینش ادبی
بستر و زمینههای نویسندگی کودکان( بر اساس تجربه زیسته کودکان نویسنده کانون پرورش فکری کودکان شهر تهران) [دوره 4، شماره 1] |
 |
آموزش عالی
مبانی روش شناسی تحلیل محتوای کمی،کیفی و تلفیقی، بررسی رویکردها نقاط قوت، ضعف و نقش هر کدام در فرایند تهیه محتوای آموزشی،آموزش از راه دور در آموزش عالی [دوره 5، شماره 4] |
 |
آموزش ازراهدور
مقایسه درگیری تحصیلی بین دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری در سیستم آموزش ازراه دور [دوره 4، شماره 2] |
 |
اختلال اضطراب جدایی
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی دلبستگی محور و بازیدرمانی مبتنیبر رابطه والد-کودک بر تنظیم هیجانی کودکان دارای اختلال اضطراب جدایی [دوره 5، شماره 4] |
 |
اختلال طیف اتیسم
طراحی برنامه داستانهای اجتماعی و تعیین کارآمدی آن بر مهارتهای اجتماعی و سه مؤلفهی آن در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3] |
 |
اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی- برنامه مداخله ا سازمان دهی – مهارت مدیریت کردن – کودکان
تاثیر برنامه سازمان دهی بر مهارت مدیریت کردن وظایف مدرسه در کودکان با اختلال نارسایی توجه و بیش فعال [دوره 2، شماره 3] |
 |
اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
کودکان
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر مدل شناختی- رفتاری بر مشکلات رفتاری، مسولیت پذیری و عزت نفس دانش آموزان پسر دارای اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 3] |
 |
اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و همجوشیشناختی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال نارساییتوجه/بیش فعالی [دوره 2، شماره 1] |
 |
اختلال نقص توجه-بیشفعالی
تدوین و بررسی اثر برنامه آموزشی مبتنی بر تعاملات والد-کودک بر بهزیستی روانشناختی و خودکارآمدی والدینی مادران دارای کودک مبتلابه اختلال نقص توجه-بیشفعالی [دوره 3، شماره 4] |
 |
اختلال نقصتوجه-بیشفعالی
اثربخشی برنامه فلورتایم بر مشکلات رفتاری و تعامل والد-کودک در کودکان با اختلال نقصتوجه-بیشفعالی [دوره 5، شماره 4] |
 |
اختلال نوشتن
اثربخشی تمرینات توانبخشی با و بدون الگوهای مشاورهای بر حافظه فعال دیداری و شنیداری دانشآموزان دارای اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 1] |
 |
اختلال هماهنگی رشدی.
اثربخشی دستکاری تکلیف بر رشد حرکتی در کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 5، شماره 2] |
 |
اختلال یادگیری خاص
مقایسه نظریه ذهن و الگوی رمزگردانی در زبان گفتاری در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 3، شماره 3] |
 |
اختلالات اجتماعی-هیجانی
اثربخشی بازیدرمانی بر اختلالات هیجانی رفتاری کودکان پیش دبستانی شهرستان مرند [دوره 5، شماره 3] |
 |
اختلالات رفتاری.
اثربخشی آموزش نظریه ذهن بر کاهش مشکلات سازش یافتگی کودکان پیشدبستانی [دوره 2، شماره 4] |
 |
اختلالات عاطفی/رفتاری
اثربخشی دو روش قصهگویی از طریق تصویرسازی و پانتومیم بر اختلالات عاطفی رفتاری دانش آموزان کم شنوا [دوره 5، شماره 3] |
 |
استان آذربایجان غربی
بررسی کیفی عوامل موثر در افت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در شهرستان ارومیه [دوره 5، شماره 1] |
 |
استاندارد
تدوین ابزارهای استاندارد سنجش سلامت و دانش مربیان مهدهای کودک [دوره 2، شماره 1] |
 |
استرس والدگری؛ اضطراب؛ سبک دلبستگی؛ موسیقی درمانی دوگانه
اثربخشی موسیقی درمانی دوگانه بر استرس والدگری والدین، اضطراب و سبک دلبستگی کودکان مضطرب [دوره 5، شماره 3] |
 |
افسردگی
بررسی اثربخشی آموزش گروهی فرزند پروری مثبت والدین بر میزان پرخاشگری، اضطراب و افسردگی کودکان 4 تا 7 سال [دوره 4، شماره 2] |
 |
الگوی فعالیت مغزی
فراتحلیل کیفی علل و عوامل اختلال شخصیت مرزی [دوره 6، شماره 1] |
 |
اندازه اثر
فراتحلیل اثربخشی آموزش مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 4] |
 |
اندیشهورزی
تصویری که از خود به عنوان کودک نویسنده دارم: پدیده کودک نویسنده بر اساس تجربه زیسته کودکان نویسنده کانون پرورش فکری کودکان شهر تهران [دوره 4، شماره 3] |
 |
انگیزش پیشرفت تحصیلی
تدوین و اعتبار یابی بسته آموزش خودتنظیمی مبتنی بر نمایش خلاق و تعیین اثربخشی آن برانگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 1] |
 |
انگیزش ریاضی
روابط ساختاری هیجانات معرفتی، باورهای معرفتشناختی با انگیزش ریاضی در دانش آموزان مقطع ابتدایی [دوره 4، شماره 1] |
 |
ایران
ارائه الگوی یادگیری فناورانه در مدارس ایران با تاکید بر فناوری نوظهور متاورس [دوره 6، شماره 1] |
 |
بازی درمانی با رویکرد دلبستگی
اثربخشی بازی درمانی با رویکرد دلبستگی بر خودتنظیمی و تابآوری دانشآموزان با نارسایی توجه –بیش فعالی شهر تهران [دوره 4، شماره 4] |
 |
بازی و هنر
تأثیر بازی و هنر بر یادگیری و هوش هیجانی کودکان6 تا 9 سال بر اساس رویکرد والدورف [دوره 2، شماره 4] |
 |
بسته آموزش خودتنظیمی مبتنی بر نمایش خلاق؛ انگیزش پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی مبتنی بر نمایش خلاق بر خودتنظیمی و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 2] |
 |
بهزیستی اجتماعی.
مقایسه بهزیستی جامع و عملکرد خانواده در مادران کودکان دارای اختلالات عاطفی درون نمود با مادران کودکان عادی [دوره 1، شماره 1] |
 |
بیش فعالی و نقص توجه
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر تعامل والد-کودک با دو روش آموزش مجازی و حضوری بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان دارای بیش فعالی و نقص توجه [دوره 4، شماره 2] |
 |
پایایی
بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اختلال استرس پس از سانحه مادران کودکان زیر 3 ماه [دوره 4، شماره 2] |
 |
پذیرش اجتماعی
اثربخشی آموزش گروهی همدلی مبتنی بر رویکرد شناختی و رفتاری بر پذیرش اجتماعی و ابراز وجود دانش آموزان [دوره 6، شماره 1] |
 |
پرخاشگری.
اثر بخشی آموزش روش های تغییر و اصلاح رفتار به مادران بر میزان پرخاشگری در کودکان بیش فعال، با نقش تعدیل کنندگی اضطراب مادران [دوره 5، شماره 3] |
 |
پست مدرنیسم. فضای آموزشی. مهدکودک.
ارزیابی تأثیر عناصر زیبایی شناسی پست مدرنیسم در طراحی فضاهای مهد کودک [دوره 4، شماره 3] |
 |
پیش دبستانی
کارآمدی بازی در رشد ذهنی، عاطفی و اجتماعی کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 1] |
 |
پیش دبستانی
تأثیر برنامه مهارتهای پایه بر استدلال کمی، عملکرد ریاضی و حافظه فعال در کودکان پیش-دبستانی [دوره 3، شماره 2] |
 |
تحلیل روایتیِ کثرت گرا
تجربه زیسته مادران کودکان دارای مشکلات هیجانی – رفتاری: یک پژوهش تحلیل روایتی [دوره 4، شماره 1] |
 |
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کمی آیین نامه های مهدهای کودک بر اساس شاخص های IECD [دوره 1، شماره 1] |
 |
تحمل پریشانی
نقش جهت گیری مذهبی (بیرونی- درونی) با میانجی گری خودپنداره و تحمل پریشانی در بروز نشانه های وسواس دانش آموزان [دوره 5، شماره 1] |
 |
تصویر
بررسی نگرش و درک احساسات دانشآموزان نسبت به درس تربیتبدنی با استفاده از طراحی تصویر [دوره 4، شماره 3] |
 |
تعامل معلّم با شاگرد
مدل رابطه علّی بین خودکارآمدی و انگیزش تحصیلی با نقش میانجی تعامل معلّم با شاگرد در دانشآموزان [دوره 5، شماره 4] |
 |
تعاملات اجتماعی
اثر بخشی “قصهدرمانی تحت وب” بر کارکردهای اجرایی و تعاملات اجتماعی کودکان دچار اختلال نقصتوجه بیشفعالی [دوره 4، شماره 3] |
 |
تنوع پذیری فضا
تبیین ارتباط فضاهای تعاملی مهدکودکها با ارتقای خلاقیت کودکان [دوره 4، شماره 4] |
 |
توجه پایدار
مقایسه ادراک دیداری، سرعت پردازش و توجه پایدار در چرخههای زیستی روزانه در دانش آموزان دختر و پسر12-8 ساله با و بدون اختلال یادگیری [دوره 2، شماره 1] |
 |
ثبات زناشویی.
تبیین نقش رضایت جنسی، صمیمیت، تعهد و سازگاری زناشویی در ثبات زناشویی (مورد مطالعه: زوجین دارای فرزند) [دوره 5، شماره 2] |
 |
جو اجتماعی مدرسه
پیش بینی بهزیستی تحصیلی دانش آموزان بر اساس کارکردهای اجرایی شناختی و جو اجتماعی مدرسه [دوره 5، شماره 3] |
 |
حساسیت.
محاسبه نقطه برش و حساسیت غربالگر مشکلات یادگیری نوآموزان پیشدبستانی [دوره 6، شماره 1] |
 |
حل مسئله اجتماعی
اثربخشی قصه گویی بر دیدگاه گیری عاطفی و حل مسئله اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی [دوره 5، شماره 1] |
 |
خلاقیت
تاثیر نگرش کودکان نسبت به بازی در فضای سبز بر خلاقیت حرکتی در دوران کرونا [دوره 5، شماره 1] |
 |
خودپنداره تحصیلی
پیشبینی پیشرفت تحصیلی بر اساس امید به تحصیل و اشتیاق به مدرسه با میانجیگری خودپنداره تحصیلی در دانش آموزان [دوره 4، شماره 4] |
 |
دانش آموزان
اثربخشی خودآموزی کلامی بر شایستگی اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه سطح شهر سنندج [دوره 2، شماره 4] |
 |
دانش آموزان پسر
تحول شناختی مفهوم "انسان" و تطبیق آن با نظریه رشد شناختی پیاژه در دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی [دوره 4، شماره 3] |
 |
دانش آموزان پیش دبستانی
بررسی تأثیر آموزشTRIZ بر افزایش خلاقیت دانش آموزان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 2] |
 |
دانش آموزان پیش دبستانی
تاثیر آموزش مهارت های ارتباطی زبانی-اجتماعی بر ابعاد عزت نفس دانش آموزان پیش دبستانی [دوره 4، شماره 1] |
 |
دانشآموز کمتوان ذهنی.
اثربخشی رواننمایشگری بر مهارت اجتماعی، رفتار سازشی و همدلی دانشآموزان پسر کمتوان ذهنی [دوره 4، شماره 3] |
 |
دانشآموز کمتوان ذهنی.
مقایسه اثربخشی مهارتآموزی کودک راهحل محور و رواننمایشگری بر مهارت اجتماعی دانشآموزان پسر کمتوان ذهنی [دوره 5، شماره 3] |
 |
دانشآموزان
بررسی رابطه علَی نظمجویی شناختی هیجان و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی ذهنآگاهی در دانشآموزان [دوره 4، شماره 4] |
 |
دانشآموزان.
رابطه بین خودتنظیمی هیجانی و اعتیاد به بازیهای آنلاین با نقش میانجی احساس تنهایی در کودکان مقطع ابتدایی. [دوره 4، شماره 1] |
 |
دختر
بررسی رابطه مهارتهای اجتماعی با عزتنفس و سازگاری اجتماعی دانشآموزان دختر معلول جسمی- حرکتی اول تا ششم دبستان شهر تهران [دوره 3، شماره 1] |
 |
دقت.
آموزش حافظه غیرکلامی بر میزان دقت و تمرکز دانشآموزان دبستانی [دوره 5، شماره 3] |
 |
دوره ابتدایی .
ارزشیابی نقش چندرسانه ای ها بر تفکر خلاق دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی تهران از دیدگاه معلمان و مدیران [دوره 6، شماره 1] |
 |
دیوار و میز نوشته
بررسی آرای نورمن فرکلاف از لحاظ بینامتنیت در میز و دیوار نوشته های دانش آموزان [دوره 5، شماره 2] |
 |
رابطه والد-فرزند
رابطه نگرشهای مادری پر فشار با هوش هیجانی در دانشآموزان دختر متقاضی شرکت در آزمون تیزهوشان پایه نهم از طریق رابطه والد-فرزند [دوره 5، شماره 2] |
 |
زبان شناسی قانونی
زبان شناسی قانونی در حمایت از حقوق زبانی کودکان [دوره 5، شماره 1] |
 |
سرزندگی تحصیلی.
بررسی نقش باورهای هوشی بر خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان [دوره 4، شماره 3] |
 |
سرطان
اثربخشی رواندرمانی حمایتی بر خستگی، احساس شکست و تاب آوری مادران کودکان 5 تا 7 سال مبتلاء به سرطان خون [دوره 4، شماره 1] |
 |
سرعت پردازش
معرفی یک ابزار: ساخت و استاندارد سازی نسخه اول آزمون چند وجهی هوش سیال ماهر (MMFIT) برای کودکان7 تا 9 سال [دوره 3، شماره 2] |
 |
سلامت روان
اثربخشی برنامه فبک (فلسفه برای کودکان) بر شادکامی، کیفیت زندگی و سلامت روان کودکان [دوره 5، شماره 4] |
 |
شخصیت
بررسی و مقایسه شخصیت کودکان اتیسم وعادی از طریق عناصر رمزی نقاش [دوره 2، شماره 2] |
 |
شهر کرج
تعیین اثربخشی آموزش مهارت های زندگی برمشکلات رفتاری و تاب آوری کودکان کار در شهرکرج( پسران 7 تا 13 سال) [دوره 6، شماره 1] |
 |
طرحواره های ناسازگار
مدل یابی اختلال اضطراب جدایی کودک بر اساس شخصیت مادر، سبک دلبستگی و طرحواره های ناسازگار کودک [دوره 1، شماره 1] |
 |
عادی
بررسی مقایسهای سلامت عمومی و حساسیت مادرانه در کودکان پیش دبستانی دارای نشانگان درونی سازی و برونی سازی و عادی [دوره 5، شماره 2] |
 |
عملکرد آموزشی
تأثیر بازیآموزشی بر عملکرد آموزشی کودکان بیشفعال / نقص توجه در درس ریاضی [دوره 2، شماره 3] |
 |
عملکرد تحصیلی.
بررسی نقش میانجی اضطراب رایانه در رابطه خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
7 تا 12 ساله [دوره 5، شماره 3] |
 |
عملکرد خانواده
تبیین مدل علی آشفتگی زناشویی براساس الگوهای ارتباطی، روابط زناشویی و افسردگی در بین زوجین دارای کودک زیر 10 سال [دوره 5، شماره 1] |
 |
عملکرد و پیش دبستان
اثربخشی برنامه ی آموزش تربیت جنسی کودکان به والدین بر تغییر دانش، نگرش و عملکرد آنها در تربیت جنسی کودکان پیش دبستانی )شهر زیرآب( [دوره 4، شماره 1] |
 |
عوامل آموزشی و عاطفی
نقش گذراندن دوره پیش دبستانی (بـا تاکیـد بـر عوامـل آموزشـی و عـاطفی) در هـوش هیجـانی دانش آموزان ابتدایی [دوره 1، شماره 2] |
 |
عوامل خطرساز
شناسایی عوامل خطرساز در کودک آزاری [دوره 1، شماره 1] |
 |
فراتحلیل کمّی
اختلال شخصیت مرزی: مطالعهای مبتنیبر رویکرد فراتحلیل کمّی [دوره 5، شماره 4] |
 |
فراترکیب
توسعه الگوی جامع آموزش معلمان پایه اول ابتدایی با بهرهگیری از رویکرد فراترکیب [دوره 6، شماره 1] |
 |
فرهنگ ایرانی
تدوین بسته آموزشی مشاورهایِ کاهش آسیبهای روانشناختی و آموزشی کودکان طلاق براساس فرهنگ ایرانی [دوره 5، شماره 4] |
 |
فشار مراقبتی
اثربخشی مداخله والدگری ذهنآگاهانه بر رابطه والد-کودک و فشار مراقبتی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال طیف اوتیسم : نقش تعدیلگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 5، شماره 2] |
 |
فعال و غیرفعال
ارزیابی وضعیت مصرف ریزمغذیها و ترکیب بدنی دانشآموزان دختر فعال و غیرفعال مقطع ابتدایی شهر ارومیه و مقایسه آن با مقادیر استاندارد در دوره پاندمی کرونا [دوره 4، شماره 2] |
 |
فعالیت بدنی و دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار
مقایسه ادراک حمایت اجتماعی و بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان ورزشکار و غیرورزشکار دوره دوم ابتدایی [دوره 3، شماره 1] |
 |
فنوتایپ گسترده اُتیسم
پیش بینی رضایت زناشویی بر اساس همدلی، شناخت اجتماعی و مهارتهای ارتباطی با نقش واسطهای فنوتایپ گسترده اُتیسم در والدین کودکان اُتیستیک [دوره 4، شماره 4] |
 |
کارکردهای اجرایی.
اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر غلبه طرفی بر بازداری، انتقال توجه و کنترل هیجانی در کودکان 7 تا 12 ساله دارای اختلال یادگیری [دوره 4، شماره 1] |
 |
کرونا
اثربخشی بازیدرمانی مبتنیبر رابطه والد–کودک بر حساسیت مادرانه و تنیدگی والدینی کودکان پیشدبستانی با مشکلات هیجانی و رفتاری در دوره کرونا [دوره 5، شماره 4] |
 |
کره جنوبی
مقایسه تطبیقی برنامه آموزش پیش از دبستان ایران و کره جنوبی [دوره 2، شماره 2] |
 |
کودک آزاری- مادران- عزت نفس- باورهای دینی
بررسی رابطه کودک آزاری با باورهای دینی و عزت نفس ادران کودکان 6-3سال شهر تهران [دوره 1، شماره 2] |
 |
کودک اوتیسم
اثربخشی آموزش یکپارچه سازی حسی – حرکتی بر مهارتهای حرکتی و رشد اجتماعی کودکان اوتیسم [دوره 2، شماره 4] |
 |
کودکان
مقایسه سبک زندگی والدین کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم (براساس شدت اختلال) با سبک زندگی والدین کودکان سالم [دوره 1، شماره 2] |
 |
کودکان
بررسی ویژگیهای محیط مراقبتی (ایمنی و ارگونومی) و ارتباط آن با مشکلات رفتاری کودکان 4تا6 سال مراکز پیش از دبستان شهر تهران [دوره 5، شماره 1] |
 |
کودکان
کارآمدی برنامه توانبخشی شناختی رایانهای بر عملکرد ریاضی کودکان دارای اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 1] |
 |
کودکان
بررسی اثر استفاده از لوازم دیجیتال بر رشد اجتماعی کودکان 2 تا 6 سال [دوره 5، شماره 2] |
 |
کودکان
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر نظریه ذهن کودکان طیف اوتیسم [دوره 3، شماره 1] |
 |
کودکان
عنوان: رابطه دانش، نگرش و مهارت والدین در مقابله با بیماری کووید-19 با سلامت روان کودکان پیش دبستانی شهر تهران [دوره 3، شماره 2] |
 |
کودکان ابتدایی
ارائه مدل ارتقا سلامت روان کودکان ابتدایی مبتنی بر آموزش مهارتهای زندگی و عوامل سه شاخگی همراه با اعتباربخشی [دوره 4، شماره 2] |
 |
کودکان اوتیستیک.
اثر بخشی تلفیقی بازیهای ساختاریافته و تحریکات حسی بر عملکرد اجرایی کودکان اتیسم [دوره 3، شماره 2] |
 |
کودکان پیش دبستانی
واکاوی نگرش مادران نسبت به مهارت های شناختی- اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 2] |
 |
کودکان پیش دبستانی
اثربخشی انواع بازی های پیش دبستانی بر مهارت های ذهنی و اجتماعی کودکان مراکز پیش دبستانی [دوره 2، شماره 2] |
 |
کودکان پیش دبستانی
رابطه مشکلات خواب با پرخاشگری و مهارت ، های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی شهر یزد [دوره 3، شماره 3] |
 |
کودکان پیش دبستانی
اثربخشی آموزش فراهیجانی والد محور بر کاهش پرخاشگری و رفتارهای مخل کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 2] |
 |
کودکان پیشدبستانی
اثربخشی فعالیت های پروژه طیف بر توجه دیداری در کودکان پیش دبستانی [دوره 2، شماره 4] |
 |
کودکان سرطانی
تبیین اثر بخشی بازیجدی بر توجه، برنامهریزی/ساماندهی و تعاملات اجتماعی کودکان دچار اختلال نقصتوجه بیشفعالی [دوره 5، شماره 3] |
 |
کودکان سرطانی
اثربخشی آموزش قصهگویی مبتنی بر خودگویی مثبت بر امیدواری و نگرانی از تصویربدنی در کودکان سرطانی [دوره 5، شماره 1] |
 |
کودکان مقطع ابتدایی
رابطه ادراک شایستگی با خودکارآمدی تحصیلی در کودکان پایه سوم ابتدایی با نقش میانجی انگیزش تحصیلی [دوره 4، شماره 2] |
 |
کودکان ورزشکار
تأثیر بالیدگی جسمانی و سن نسبی بر انعطافپذیری شناختی کودکان ورزش کار [دوره 5، شماره 3] |
 |
کودکان (1 تا 3 ساله)
ارزیابی وضعیت آموزشی کودکان ۱ تا ۳ ساله در مهدهای کودک شهر تهران در سال ۱۳۹۸ [دوره 2، شماره 1] |
 |
کودکان 6 سال
تاثیر شن بازی درمانی بر بهبود خودکنترلی، هوش هیجانی و مشکلات رفتاری کودکان 6 سال [دوره 2، شماره 3] |
 |
کووید_۱۹
رابطه میان سطح اضطراب با اعتیاد به موبایل و افت کیفیت خواب کودکان دبستانی در دوران همه گیری کووید_۱۹ [دوره 3، شماره 3] |
 |
گسست اخلاق.
عوامل تعیینکننده قلدری در مدرسه، با تأکید بر تئوری شناختی- اجتماعی از رفتار اخلاقی: مدارس مقطع ابتدایی شهر تهران [دوره 3، شماره 3] |
 |
لکنت
اثربخشی درمان یکپارچه فراتشخیصی بر اضطراب و تنظیم هیجان کودکان پسر دارای لکنت زبان [دوره 3، شماره 3] |
 |
مادران
مقایسه استرس والدگری و رضایت زناشویی در مادران کودکان مبتلابه طیف اتیسم و مادران کودکان سالم [دوره 2، شماره 1] |
 |
مادران
مقایسه استرس والدگری و راهبردهای مقابلهای در مادران کودکان مبتلابه طیف اتیسم و مادران کودکان سالم [دوره 2، شماره 2] |
 |
مادران
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی شناختی رفتاری مادران و آموزش ذهن آگاهی کودکان بر اضطراب کودکان 9 تا 12 سال [دوره 3، شماره 3] |
 |
محیط کار
پایایییابی مقیاس مخاطرات روانیاجتماعی محیط کار (موردِ مطالعه: مادران شاغل) [دوره 5، شماره 4] |
 |
مداخله از طریق همسالان؛ مشکلات رفتاری؛ مهارتهای اجتماعی؛ کودکان پیش دبستانی
اثربخشی مداخله از طریق همسالان بر کاهش نشانه های اختلالات رفتاری و افزایش مهارت های اجتماعی در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 1] |
 |
مدارس روستایی
بازنمایی تجارب معلمان کلاس های شش پایه شهرستان سنندج [دوره 4، شماره 4] |
 |
مدرسه.
طراحی ابزار سنجش "مشکلات درمان روانشناختی کودکان دارای اختلال عصبی-تکاملی در محیط مدرسه" با تکیه بر تجربه زیسته کاردرمانگران مراکز اوتیسم شهر شیراز [دوره 4، شماره 3] |
 |
مربی مهد کودک؛ سلامت روان؛ کفایت دانش؛ مصاحبه های کوتاه چندگانه.
معرفی مصاحبه های کوتاه چندگانه (MMI) برای سنجش سلامت و دانش داوطلبان حرفه مربیگری کودک (سَدَمَک) [دوره 1، شماره 2] |
 |
مزاج کودک
نقش مزاج کودک و پیوند عاطفی مادر و کودک در پیشبینی اضطراب کودکان 3 تا 6 ساله مادران شاغل [دوره 5، شماره 4] |
 |
مشکلات تفکر و توجه
بررسی اثربخشی بسته ترکیبی تعامل والد کودک آیبرگ و والدگری شخصیت مدار درکاهش نشانههای اضطرابی و مشکلات تفکر و توجه [دوره 4، شماره 2] |
 |
مشکلات رفتاری کودکان
بررسی رابطه سبکهای دلبستگی والدین، سلامت روان و سبکهای فرزندپروری با مشکلات رفتاری کودکان پیش دبستانی با میانجیگری دلبستگی کودکان:تبیین معادله ساختاری [دوره 2، شماره 2] |
 |
مهارتها حرکتی کودکان
تاثیر موسیقی درمانی فعال بر الگوهای پردازش حسی و مهارتهای حرکتی کودکان اختلال طیف اتیسم سطح یک [دوره 2، شماره 3] |
 |
مهدکودک.
مقایسه رشد زبان و ارتباط اجتماعی در کودکان دختر و پسر 4 تا 6 سال مهدکودکهای استان قم [دوره 4، شماره 4] |
 |
ناتوانی خواندن
طراحی واعتباربخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارت های اجتماعی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی خواندن [دوره 4، شماره 4] |
 |
ناتوانی های رشدی
تراپلی (THERAPLAY)در مشکلات دوران کودکی [دوره 1، شماره 2] |
 |
نارساخوان.
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر پردازش شناختی و عملکردهای خواندن در دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 4] |
 |
نارسایی توجه-بیش فعالی.
مقایسه اثربخشی بازیدرمانی مبتنی بر رویکرد گشتالت و آموزش مدیریت رفتاری والدین بر تکانشگری کودکان با نشانههای نارسایی توجه- بیشفعالی [دوره 4، شماره 3] |
 |
ناگویی هیجانی
مقایسه میزان اثر بخشی دو روش قصهگویی از طریق تصویر سازی و پانتومیم بر ناگویی هیجانی کودکان دارای مشکلات شنوایی [دوره 4، شماره 4] |
 |
والدگری ذهنآگاهانه
ارتباط بین والدگری ذهنآگاهانه و مشکلات رفتاری کودکان پیش-دبستانی: نقش میانجی استرس والدینی [دوره 5، شماره 1] |
 |
والدین
شناسایی راهکارها و پیامدهای انجام فعالیت های ورزشی در کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 4] |
 |
ورزش رزمی.
بررسی تاثیر رسانه های ورزﺷﻲ در ارتباطات ورزﺷﻲ ﻛﻮدﻛﺎن [دوره 4، شماره 3] |
 |
وضعیت اقتصادی- اجتماعی
تعیین عوامل کودک آزاری و نرخ آن در دوران کرونا در کودکان پیش از دبستان [دوره 3، شماره 1] |
 |
ویژگی های شخصیتی
بررسی رابطه ی ویژگی های شخصیتی کودکان با سبک های فرزندپروی والدین از طریق معانی رمزی نقاشی ترسیم خانواده در کودکان پیش دبستانی استان تهران [دوره 1، شماره 2] |
 |
ویگوتسکی و پیاژه.
بازی معلمان و کودکان: کاوش تمرین ها از طریق تحلیل نظریه های ویگوتسکی و پیاژه [دوره 6، شماره 1] |
 |
همدلی و اختلال نقص توجه-بیش فعالی
اثربخشی آموزش مدیریت والدین به مادران بر تکانشگری و همدلی دانش آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 6، شماره 1] |
 |
هند
مقایسه بازیهای حرکتی کودکان پیشدبستانی ایران و هند [دوره 3، شماره 4] |
 |
هوشهای چندگانه.
کاربست روش کلایزی به منظور تبیین تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از جایگاه هوشهای چندگانه در برنامه درسی [دوره 5، شماره 2] |
 |
یادگیری
بررسی محیط مراقبت از کودکان در مدارس ابتدایی غیردولتی شهر تهران در سال 1397 [دوره 1، شماره 1] |
 |
یادگیری الکترونیکی
بررسی تفاوت های انتظارات آموزشی دانش آموزان پایه ششم از معلمان، والدین و همکلاسی ها از محتوا ی درسی یادگیری الکترنیکی [دوره 5، شماره 2] |
 |
Told-P.3"
وضعیت تحول زبان درکودکان 4 تا 6سالۀ مهدکودکی براساس وضعیت جمعیتشناختی خانوادهها در استان قم [دوره 3، شماره 4] |